- akce již proběhla.
Konference: Rizika při správě budovy 2018
23.11.2017 od 8:00 do 16:00
Záměr konference
Cílem konference Rizika ve správě budovy 2018 je srozumitelně a komplexně vás seznámit s klíčovými tématy pro úspěšný provoz budovy. Jedním z nich je vhodné dopad nařízení GDPR na provoz kamerových systémů ve Vaší budově, zabezpečení únikových cest, revize technických zařízení či to, jak maximálně využít dostupná data k jednodušší správě budovy. Sestavili jsme pro Vás různorodý program, díky kterému získáte přehled v těch nejdůležitějších oblastech facility managementu.
Konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:00.
Konference se bude věnovat těmto okruhům
- Zásadní nařízení GDPR a novela stavebního zákona – dopady na Vaši náročnou práci
- Nařízení GDPR a jeho dopad na provoz kamerových systémů
- Jak nejlépe zajistit únikové cesty ve Vaší budově
- Revize technického stavu v roce 2018: Jaké Vás čekají změny
- Sběr a maximální využití dat ve Facility managementu
- Inspekce a kontroly v novém roce – nenechte se překvapit
Na konferenci vystoupí mimo jiné
- Tomáš Fencl, odborník na rizika a požární ochranu. Specializuje se na havarijní plánování a koordinaci BOZP na staveništi. Je majitelem společnosti Fencl Safety s. r. o.
- Jan Talášek, držitel ceny FM Awards 2016 v kategorii Osobnost roku udělované mezinárodní asociací IFMA. Působí jako manažer CAFM ve společnosti Atalian a je odborný konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu.
- Ing. Libor Sladký, expert v oblasti bezpečnostních projektů a auditů. Dále se věnuje řešení slaboproudých a bezpečnostních systémů v objektech s vyšším bezpečnostním rizikem.
- Bc. Jan Beran, expert v oblasti bezpečnostních projektů, v současné době působí v Security Consulting. Specializuje se na kamerové systémy.
Hlavní přínos pro účastníky
- Získáte přehled o dopadech novely stavebního zákona na Vaši praxi
- Můžete pokládat své dotazy renomovaným odborníkům.
- Minimalizujete riziko udělení sankce při kontrolách a inspekcích v roce 2018
- Budete mít jedinečnou příležitost sdílet své zkušenosti při odborné diskusi.
- Doporučíme Vám, jak vhodně zajistit únikové cesty.
- Každý účastník obdrží osvědčení o účasti.
Časový harmonogram
8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
9:00–11:30 dopolední blok s diskusemi
11:30–12:20 oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
12:20–14:20 polední blok s diskusemi
14:20–14:40 coffee break (káva, sladké a slané chuťovky)
14:40–15:30 odpolední blok s diskusemi
15:30–15:45 závěrečné slovo
KDY: 23. listopadu 2017
KDE: Praha – Hotel Olympik
Bližší informace o programu a objednávkový formulář naleznete na našich webových stránkách.
Pokud se chcete přihlásit e-mailem či faxem, využijte tento odkaz.